torstai 5. kesäkuuta 2014

Hellettä piisaa

Kyllä nyt kelpaa meidän.aurinko ja lämpö hellii meitä.Vaikka uskallan,taas sanoakyllä, että syksy on mun vuodenaikaani.Lomakin alkaa minulla vasta elokuun 11 päivä.Lomallahan olen ollut viikon verran nytkin.Kyynärpää vaivaa, eivät sormet toimi kunnolla.Jokin pinne siellä on.Nyt kyllä on helpottanut, kun olen viikon verran vetänyt lonkkaa.Ihan siis täydellä teholla olen sitä tehnyt.Kolme Cooksonin kirjaa olen lukenut.Hän on kyllä minun lemppari kirjailija.Huomenna menen töihin, tykkään kyllä.Olinhan minä facessakin jonkun aikaa.Mutta totaallisesti kyllästyin "peukkuttamaan"Eikä tullut edes vieroitus oireita.Hyvä minä.Tunsin, että jää aikaa paljon muuhn enemmän.Nyt ajattelin taas alkaa päivittämään täällä .Vaikka aika tylsiä nämä minun sivut ovat.Kunhan omaksi ilokseni kirjoittelen.Toki olen iloinen, jos joku viitsii käydä kommentoimassa minun sivujani.Nyt täytyy alkaa  odotteleen unimattia.Olen ollut kesäleskenä jo kolme viikkoa.Ensi viikolla pitäsi ukkokullan palata maisemiin.Joten sitä odotellessa, nati, nati :)








1 kommentti:

  1. Kyllä kevät ja kesä on se mun juttu. Syksyä inhoan :(
    Sain nyt sairaslomaa "toistaiseksi" ja työkyvyttömyyseläkepaperit on lähetetty. Nyt vaan odotan Kelan päätöstä.

    Hyvää juhannusta sinulle, kyllä se syksy tulee ( liiankin pian) ♥

    VastaaPoista