maanantai 2. syyskuuta 2013

ihana syys!

on jäänyt vähän vähälle nämä kirjoitukset.Töissä on pikkuisen kiirettä,on aika puhki kun tulee kotiin.
Mutta nyt on SE kuukausi jolloin minulle tulee yksi vuosi lisää.........Toisaalta syys on minulle mieluisin vuodenaika.Ne kirpakat aamut,kun lähden töihin,oikein haistelen portailla ilmaa ennenkuin astelen autoon.
Ja ukkokulta on ahkeroinut autotallissa,järjestellen.Tehnyt hyllyjä,laittanut tavaroita roskikseen,kierrätykseen ym.Alkoi nimittäin olemaan autotalli siinä jamassa,ettei mahdu kohta itse sisälle.Olen oikein ylpeä Hänestä.Tietenkin sanoin myös sen Hänelle.Kyllä miehetkin tarvitsee kehuja.
Käsitöiden saralla olen paljon ommellut lapsille etupäässä.Olen vaan niin laiska kuvamaan,ehkä joskus taas.Nyt aloitin neulomaan kuopukselleni!(31v,pian)puseroa.Entinen on ainakin kymmenen vuotta vanha ja ajatelkaa vielä koossa.Neulottu Nalle langasta,niin että kestävää on Novitan langat.Hänen avopuolisonsa ei ole käsityö ihmisiä,mutta mainiota ruokaa Hän laittaa.Toisilla on toinen mielipuuha.Esikoisen vaimo on sitten taas todella taitava käsityö immeinen.Molemmat mieluisia meille appivanhemmille.
Nyt sitten saunaan pyypymään(mieheni sanonta lapsille,kun olivat pieniä)

2 kommenttia:

  1. Kyllä tuo työ vie liikaa voimia, ettei sitten kotona meinaa jaksaa mitään tehdä :(
    Sinulla on sitten melkein saman ikäinen kuopus, minun omani täytti maaliskuussa 30 :)
    Mukavaa syyskuuta ♥

    VastaaPoista
  2. Olen kanssasi samaa mieltä, mankeloidut lakanat ei pölyä, niin paljon kuin mankeloimattomat. Ja on se ihanaa mennä sinne puhtaiden ja sileiden lakanoiden väliin :)

    VastaaPoista